Stačí chvilka a budeš ve formě!

22. července 2008 v 11:02 | Nikisek |  Cvičení
Břišní svalyŠikmé svaly břišní
Lehněte si na záda, nohy zvedněte vzhůru a pokrčte je v kolenou do pravého úhlu, upažte. Nohy přetáčejte střídavě na obě strany, kolena těsně nad podlahou, lopatky a dlaně držte na podlaze, hlava se neotáčí.
Dodžujte pravý úhel mezi stehny a břichem. Pro zvětšení zátěže můžete nohy narovnat v kolenou - pak se snažíme na stranách držet špičky těsně nad zemí.

Břišní svalySpodní část břicha
Lehněte si na zem na záda. Natažené nohy jsou kolmo vzhůru. Upažte, dlaně přitiskněte k podlaze. Pánev zvedejte co nejvýše, záda neprohýbat, nohy vytlačujte nad břicho, ne nad hlavu.
Můžete zkusit i variantu s vytáčením do stran - pak zapojujete i šikmé svaly.
Břišní svalyPřímé svaly břišní
Klasický sed-leh s pokrčenýma nohama, chodidla na podlaze. Ruce za hlavu, hlavu opřete bradou o hrudník a plynule se zvedejte - třeba až ke kolenům a pak zase plynule zpět na zem.
Vyzkoušejte si několik variant tohoto cviku s různou cílovou polohou hlavy - ke kolenům, do půlky, nebo jen pár centimetrů nad podlahu se setrváním několika vteřin v této poloze ...

Pokud cítíte ostrou bolest - přestaňte cvičit. Začínejte raději s méně zatěžujícími cviky, ale vytrvejte.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 shagy shagy | Web | 27. července 2008 v 12:13 | Reagovat

Hej to zkusim,stejně potřebuju trochu zhubnout:)))

2 .....edushka.. .....edushka.. | 10. listopadu 2008 v 14:03 | Reagovat

ahojky holky ....vsechny vas hrozne loveulju ..jako tohle cvicenicko ..proste uplne nej best !!!!!! muck muck muck....¨nejhezcejsi blogísek jakej sem kdy videla =o) ......tak cauky :-*

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama